Saksbehandling er et felles ansvar

Effektiv kommunikasjon er nøkkelen for å bygge et sterkt forhold med kundene dine. Lime Helpdesk gjør saksbehandlingen i organisasjonen mye enklere. Del tidligere historie og samtaler i Lime CRM, slik at salg og markedsføring kan kobles sammen og skape den ultimate kundereisen.

Utvalgte funksjoner i Lime Helpdesk

Samle, prioriter og tildel alle forespørsler i ett saksbehandlingssystem.

All dialog på ett sted

Samle dialoger fra hver kanal i Lime Helpdesk. Se sakshistorikken for hver samtale, e-post, innsendte skjema og chattemeldinger for å gi plettfri service hver gang.

Ruting og intelligens

Ta hånd om alle forespørsler ved å tildele saker til individuelle kolleger eller et team av eksperter. La Lime CRM overvåke utvalgte innbokser for å automatisk opprette saker fra innkommende e-poster.

Bruk dynamiske sjekklister

Løs alle forespørsler ved å bruke dynamiske sjekklister for saksbehandlingen. Lag sjekklister for dine behov som delegeres videre til enkeltpersoner eller team for å holde en jevn fart fremover.

Saksprioritering

Å prioritere henvendelser i henhold til servicenivåavtalen sørger for at du ikke glemmer noen. Marker henvendelsene som haster mest slik at de havner på toppen av listen.

Få et 360-graders overblikk over alle kundene dine

Med alle kundedata presentert i Lime CRM har du full kontroll. Hver gang du redigerer eller avslutter en forespørsel, vil den vises i loggen på kundekortet.

E-post- og dokumentmaler

Gled kundene dine med raske svar gjennom ved
å bruke malene våre for profesjonelle tilbakemeldinger

Kategoriser sakene

Tildel kategorier manuelt eller automatisk i saksbehandlingssystemet. Legg til eller fjern kategorier avhengig av behov.

FAQ for kunder

La teamet ditt finne svar på vanlige spørsmål med en tilgjengelig FAQ. Sett opp foreslåtte svar for å hjelpe teamet med å løse alle forespørsler.

Visuell ytelsesoversikt

Følg teamets prestasjoner med et visuelt dashbord som fremhever viktige KPI-er og mål.

Ta din kundeservice til neste nivå

Du kan forbedre kundeservicen med de mest populære tilleggene til Lime Helpdesk.

Lime Chat

Gjør direktechatter om til langsiktige kunder med Lime Chat – det naturlige tillegget til CRM-systemet ditt og den mest komfortable måten for kundene dine å nå deg på.

Lime Survey

Med Lime Survey kan du lage profesjonelle undersøkelser som enkelt gir deg forskjellige typer feedback fra kundene dine. Og det er ikke alt! Lime Survey synkroniserer med Lime CRM, noe som gjør det enkelt å se alle svar og lage passende oppfølginger. Du får god innsikt i kundene dine og kan bygge sterke kunderelasjoner!

Lime Portal

Tilby kundene, medarbeiderne og selgerne dine komforten med selvbetjening. Vi lager den portalen som målgruppen deres trenger, slik at alle enkelt kan holde oversikt over sakene sine og kontaktopplysninger.

Ønsker du å vite mer om Lime Helpdesk?

La oss vise deg hva Lime Helpdesk kan gjøre for virksomheten din!